10 January 2012

King Theirry Henry meledak di Emirates


        Legenda Arsenal Theirry Henry akan beraksi semula di Emirates setelah meninggalkan The Gunners untuk menyertai gergasi Sepanyol,Barcelona dan kelab Amerika Syarikat,New York Red Bulls.Adakah Henry mampu memberi sedikit impak kepada The Gunners? Segala terjawab melalui perlawan FA Cup menentang Leeds semalam.Henry menjaringkan gol tunggal untuk the Gunners bagi membolehkan mereka mara ke pusingan seterusnya.Kegembiraan penyokong The Gunners tidak kekal lama apabila Henry hanya akan beraksi untuk Arsenal secara pinjaman bagi tempoh enam minggu setengah sahaja.


"Saya tidak pernah terfikir saya akan bermain untuk Arsenal sekali lagi dan menjaringkan gol," kata Henry. "Saya suka kelab ini dan saya berharap saya boleh melakukan lebih."Saya berharap ia tidak akan menjadi yang terakhir. Ia amat menakjubkan apabila menjaringkan gol."

Syabas Henry!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...