16 January 2012

Safee ke Eropah


                 Safee Sali sekali lagi bakal mengangkat nama Harimau Malaya dan Malaysia sekiranya segala khabar angin menyatakan Safee dilamar oleh tiga kelab Eropah adalah benar.Setelah mengukir nama diperingkat Asean serta memegang status penyerang berbisa Asean,Safee pula bakal mengukir nama diperingkat Eropah pula.Terdapat tiga kelab yang melamar Safee namun pengurus Safee enggan menyatakannya sehingga perjanjian antara kedua-dua pihak ditandatangi kelak.Sebelum ini,setelah masalah yang melanda Liga Indonesia Safee turut menerima tawaran dari sebuah kelab Thailand,Muang Thong United.Selain itu,hasrat Safee yang mahu beraksi di Cardiff juga bakal tercapai sekiranya memenuhi syarat sekurang-kurangnya sembilan bulan beraksi di kelab Eropah.

"Saya mengaku ada menerima tawaran dari tiga kelab Eropah baru-baru ini. Tawaran itu menyatakan minat untuk menawarkan saya peluang bermain di sana."


"Namun, saya belum bersedia untuk mengumumkan nama-nama kelab berkenaan kerana semuanya terlalu awal. Lagipun ia sekadar tawaran secara lisan"

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...